Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Πολυθρονάκια της Γιαγιάς....



Με αφορμή την υπόσχεση που είχα δώσει στη μπλογκομάνα μισιρλού-μισιρλού να αναρτήσω κάτι πολυθρονάκια ιδίου στυλ με τα δικά της, αποφάσισα να κάνω μια στήλη στο μπλογκ μου με το όνομα Vintagιές για να ανταλλάσσουμε γνώμες περί παλαιών πραγμάτων, επίπλων και ότι άλλο μας κάνει ευχαρίστηση βρε αδερφάκι!!!!

Κοιτάξτε να δείτε πως έχει το πράγμα:Όταν γύρισα απ τη Θεσσαλονίκη- που πολύ αγαπώ όπως σας έχω πει- όπου έκανα το μεταπτυχιακό μου και ξαναμπήκα στο πατρικό μου στο δωμάτιο που μοιραζόμουν με τον αδερφό μου (που επίσης πολύ αγαπώ αλλά μεγαλώσαμε πια και δεν μας χώραγε ο τόπος) αποφάσισα με δημοκρατικές διαδικασίες ότι κάποιος πρέπει να φύγει απ' αυτό το σπίτι!Λεφτά για ενοίκιο ούτε λόγος!!Και επειδή εγώ είχα και το νοικοκυριό μου και το διπλό κρεβάτι μου ήρθα και εγκαταστάθηκα με τη γιαγιά μου, η οποία είχε ένα κενό δωμάτιο και το κατέλαβα!!

Εκτός απ' το δωμάτιο μου, το οποίο έχω κάνει πολυ-πολύχρωμο, το υπόλοιπο σπίτι όπως μπορείτε να φανταστείτε είναι τύπου μαυσωλείο...Υπάρχουν όμως μερικά κομμάτια, τα οποία όταν τα περιλάβω θα γίνουν αριστουργήματα!!!




Σήμερα λοιπόν θα σας παρουσιάσω τα πολυθρονάκια, δυο μικρά και δυο μεγάλα!Μην πάθετε τίποτα από το τεράστιο λαχούρι και το σεμεδάκι στο τραπέζι!!!Καταλαβαίνετε ότι έρχονται από το απώτατο παρελθόν...Με μια καινούρια ταπετσαρία θα είναι κουκλιά ζωγραφιστά!!!

6 σχόλια:

  1. Aνυπομονώ να δω πώς θα μεταμορφωθούν!! Τί τα περιμένει άραγε;
    φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σχήμα τους μου αρέσει πολύ,με την κατάλληλη ταπετσαρία θα γίνουν θεϊκά! Ανυπομονώ να τα δω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειες!!!!!!
    βρες υφασμα και πιστολη συραπτικο και εφυγες....!!!!!!
    θα γινουν υπεροχες !!!!
    εχω και μια αλλη ιδεα...ασε με να το μελετησω και θα σου πω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είπα στη γιαγιά μου ότι θα τις φτιάξω μόνη μου και κάτι της ήρθε....Λέω να ξεκινήσω απ' τις μικρές που μου φαίνονται πιο εύκολες!!!Περιμένω προτάσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αναμενω να δω πως θα μεταμορφωθουν.... προτασεις δεν μ ερχεται κατι τωρα , εξαρταται κιολας απο τ που 8α τις βαλεις κ τι θα ταιριαζε στο χωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή