Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Βραχιόλι Ντυμένο με Κορδέλες


Μιας και πολύ έχω τεμπελιάσει και πρόκειται να λείψω και δυο μερούλες στη Θεσσαλονίκη, είπα να σας φτιάξω κάτι να σας αφήσω κατά την απουσία μου....

Το πρώτο μου χειμωνιάτικο βραχιόλι, λοιπόν, έκανε την εμφάνισή του!Σας το παρουσιάζω και σας το αφιερώνω. Τα βραχιόλια που ντύνω με κορδέλες και υφάσματα είναι από τα αγαπημένα μου γιατί έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις άπειρους συνδυασμούς με υλικά και χρώματα!!

Εδώ έχω χρησιμοποιήσει ένα παλιό πλαστικό βραχιόλι για σκελετό και το έχω ντύσει με τριών ειδών κορδελίτσες!!Έχω βάλει ματ καφέ με ροζ πουά, σκούρο ροζ σατέν και φούξια βελουτέ!!!

Σας φιλώ και σας χαιρετώ!!!!!!!

7 σχόλια:

  1. Πραγματικά υπέροχο!!! Τέλειοι συνδυασμοί!!! Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Πόπη! Μόλις τώρα σε ανακάλυψα και πραγματικά μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου! Ειδικά αυτές με το φίμο, τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...καλεεεε που πααςςς????
    Δε σου δινω μεγαλη αδεια(σε εχω υιοθετησει).
    Να περασεις καλα!!!
    Εισαι κρυφο ταλεντο εσυ...ωραια ιδεα το βραχιολι..μ αρεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το βραχιόλι σου!!
    Καλά να περάσεις την όμορφη πατρίδα μου!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια πολύ χαίρομαι που σας άρεσε!!!Με το που επιστρέψω θα σας δείξω φωτό κι απ τ άλλα που έχω φτιάξει!!!

    Μαίρη καλώς όρισες στο τσαρδί μου!!Τελικά το φίμο έχει περισσότερη πέραση απ' ότι υπολόγιζα...

    Οικογένεια μην ανησυχείς φεύγω αύριο αξημέρωτα και Σάββατο θα μαι πίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. WOW!!!!!!
    Πολύ καλό έγινε,καλή η ιδέα σου! Να περνάς καλά όπου και να 'σαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόπη με τιε φρέσκες σου ιδέες..μου φαίνεται θα ξεθάψω όλα μου τα παλιά και θα τα μεταμορφώσω!!
    Φιλάκια πολλά!!
    ΑΑΑ και καλά να περάσεις..φέρε και κανα τριγωνάκι χαχαχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή