Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Λαμπάδες απ' τα χεράκια μου!!




Και ναι εγώ είμαι πάλι!!Τόσο σύντομα, τόσο συνεπής...χαχαχαχα
Αλλά όπως γνωρίζουν μερικοί για μένα, μπορεί να χάνομαι, αλλά όταν μου καρφωθεί η ιδέα να φτιάξω κάτι είμαι τώρα σ' ήβρα, τώρα στάσου (που λέει κι η γιαγιάκα μου)!!!

Ας μην αναφερθώ στο γεγονός ότι οι φίλες μου περιμένουν με ανυπομονησία κάθε χρόνο τη λαμπάδα τους, και ειδικά η Ειρήνη, που είναι πολύ ταπεινός άνθρωπος (χιχιχι), θέλει να είναι και υπερπαραγωγή...



Φέτος, όμως, αποφάσισα ότι έχω μια μινιμαλιστική διάθεση, γι' αυτό και κατέληξα στην απλότητα του decoupage. Βέβαια της Ειρήνης έχει την Άρτα και τα Γιάννενα πάνω!!!



Τα πειράματα που έκανα με το decoupage σε κερί θα σας τα πω άλλη μέρα για να μην αποσπάσω την προσοχή από το αποτέλεσμα!!

Αλλά ναι τα πειράματα μου τα έκανα διότι ήθελα να δοκιμάσω κι άλλα υλικά πέραν την συνηθισμένης χαρτοπετσέτας!!

Αυτά κάναμε και φέτος!!



Μέχρι την επόμενη φορά, σας φιλώ σας χαιρετώ!!!

5 σχόλια:

  1. κρατησες την υποσχεση σου ποπακι μου!!!ομορφες λαμπαδιτσες...και αψογα φτιαγμενες!!!!Να σαι καλαααα!!!φιλια πολλααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφες!!Μπράβο κοριτσάκι είναι εξαιρετικό το αποτέλεσμα! Καλό Πάσχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες σου έγιναν, η πρώτη είναι υπέροχη! Καλες γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες λαμπάδες Πέρασα να ευχηθώ Καλή Ανασταση με υγεία, αγάπη ευτυχία και επαγγελματική ευημερία! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή