Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Δωράκι!!!




Είχα υποσχεθεί ότι όταν οι ακόλουθοι μου έφταναν τους 100 θα έκανα ένα μικρό δωράκι για να το γιορτάσουμε!!!



Οι δουλειές μέχρι τώρα δεν με άφηναν να κάνω αυτή την πολυπόθητη ανάρτηση και μια κι έχω ρεπό σήμερα είπα επιτέλους να το πραγματοποιήσω!!

Επειδή ξέρετε ότι είμαι του μπλα μπλα θα σας πω αρχικά ότι άρχισα να δουλεύω το καουτσούκ σαν κορδόνι για να ντύνω κρίκους για σκουλαρίκια και μου άρεσε πολύ σαν υλικό γιατί δίνει την αίσθηση της καραμέλας και του γλυκού!!

Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα αποφάσισα να χρησιμοποιήσω και το πλακέ για δαχτυλίδια και σκουλαρίκια αφού η φαντασία δεν έχει όρια (Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω γενικά τι έχω φτιάξει!!!

Το δωράκι μου, λοιπόν, θα είναι ένα ζευγαράκι σκουλαρίκια ή ένα δαχτυλίδι (ότι θέλει ο νικητής) από καουτσούκ και γυάλινες χάντρες που θα λάβει ύστερα από κλήρωση κάποιος τυχερός ή κάποια τυχερή!!

Η διαδικασία γνωστή!!Αφήστε το μήνυμά σας σε ένα σχόλιο στην ανάρτηση "Δωράκι" μέχρι τη Μεγάλη Τετάρτη που θα γυρίσω από Θεσσαλονίκη και θα γίνει η κλήρωση!!

Σας ευχαριστώ πολύ που μου κάνετε παρέα, μου δίνετε ιδέες και με τιμάτε με την παρουσία σας στο μπλογκ μου!!!

Μέχρι τότε, σας φιλώ, σας χαιρετώ!!!

24 σχόλια:

  1. να τους χιλιάσεις καλή μου!!!
    καλά να περάσεις..
    .και
    καλή επιτυχίααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δωράκι;;; μέσα και εγώ, είμαι μέσα και εγώ!! να μας χιλιάσεις!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή συνέχεια και πολλούς ακόμα αναγνώστες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα πράγματα φτιάχνουν τα χεράκια σου!Σου εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ όμορφα Miss poppy όπως και όλα όσα κάνεις,ειδικα οι ζωνες με υγρο γυαλί,τα σπανε όπως λέει και η νεολαια.Ευχομαι να τουσ χιλιασεις συντομα,και να συνεχίσεις να μας εκπλήσεις με τις δημιουργιες σου,φιλια καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα!!!Να τπυς χιλιασεις κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!
    Τέλεια!!! Τα θέλω!
    Πόπη μου καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαριτήρια!!! Να τους χιλιάσεις...Ξέρεις ό,τι φτιάχνεις είναι δημιουργία, οπότε θα σου εύχομαι περισσότερες Δημιουργίες...
    & Καλή μας επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΠΟΠΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΘΕΛΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ !!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μμμμ σίγουρα θέλω να μάθω περισσότερα για το καουτσούκ!!! Πανέμορφα δώρα!!! να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τους χιλιασειιιιις!!!!Γλυκο μου ποπακι!!!Να φτιαχνεις παντα ομορφα πραγματα και να εισαι παντα τοσο δημιουργικη!!!ΟΛΕΕΕΕΕΕ πολλα φιλια και απο την Μαρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χμ μενω και εγω στην θεσσαλονικη απλα βρησκω υπερβολικη την τιμη συμμετοχης σε αυτο το παζαρι και δεν εχω συμμετασχει θα συμμετασχω μα αν κερδισω θελω το δαχτυλιδι καθως δεν εχω τρυπια αυτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φίλες μου σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας!!!

    Love2love έχεις δίκιο για τη συμμετοχή στο παζάρι, αλλά είναι αναλογα και με το τι κέρδη περιμένεις να έχεις!!Σ αυτά κυρίως κάνεις γνωριμίες!
    Όσο για το δωράκι είπαμε ότι θέλει ο καθένας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τέλειο το καοτσουκ!!δεντο ειχα φανταστει!!!μου αρεσει το δαχτυλιδι-τα χρωματα του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να μας χιλιάσεις!!!.ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χιλιάδες αναγνώστες και τρελές δημιουργίες!Τα δωράκια σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να χιλιασουν η αναγνωστες κ να μη στερεψει ποτε η φαντασια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τρελαίνομαι και εγώ με το που ακούω δωράκι!!! Να τους χιλιάσεις! και μεγάλο μπράβο για την δουλειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. στο παρα πεντε το προλαβα...λες να ειμαι και η τυχερη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. στο παρά ένα του παραπέντε για το δωράκι , να τους 10000 και καλό Πά με χάρά , υγέια και δημιουργικότητα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή