Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Δαχτυλίδι με Felt (the making of)











Η φίλη μου η Ειρήνη είναι πολύ κοκέτα κι έχει και πολύ ωραία δάχτυλα για να τα αναδεικνύει με τεράστια δαχτυλίδια (το χέρι στη φωτό είναι το δικό μου)!!!


Όπως καταλαβαίνετε τα δαχτυλίδια που σας παρουσίασα την προηγούμενη φορά της φάνηκαν πολύ μικρά και μου παρήγγειλε κάτι πιο.....γκουμούτσα!!!

Η σύνθεση τελικά βγήκε πού καλή και αποφάσισα να σας παρουσιάσω ολόκληρη τη διαδικασία της σύλληψης και δημιουργίας του εν λόγω δαχτυλιδιού!Τα υλικά που σας δείχνω είναι τα ίδια αλλά σε άλλο χρωματισμό!




Τι θα χρειαστούμε:

-δυο κομμάτια Felt σε διαφορετικά χρώματα και σχέδια

-μια βάση για δαχτυλίδι με πλατύ γείσο-ένα κουμπί

-λίγο μαλλάκι

-βελόνα και κλωστή του γούστου μας

-κόλλα (εγώ έβαλα κλασική και αθάνατη UHU )





Αρχικά κολλάμε το μαλλάκι στο γείσο του δαχτυλιδιού ώστε να έρθει αργότερα το στρογγυλό κομμάτι Felt και να κολλήσει πάνω στο μαλλάκι.Το αφήνουμε να στεγνώσει καλά και στο μεταξύ παίρνουμε βελόνα και κλωστή και ράβουμε περιμετρικά τα κομμάτια του Felt για να δείχνουν πιο όμορφα!!Εγώ στο ένα έκανα χιαστή βελονιά και στο άλλο μια που δεν ξέρω πώς τη λένε αλλά μπορείτε να κάνετε ότι σας αρέσει!!





Στη συνέχεια παίρνουμε το μακρόστενο κομμάτι και ράβουμε πάνω το κουμπί!!Βάζουμε κόλλα στο κάτω μέρος και το κολλάμε πάνω στο στρογγυλό κομμάτι!!Ασκούμε πίεση για αρκετή ώρα ώστε να είμαστε σίγουροι ότι κόλλησε καλά!Όταν είναι έτοιμο το κολλάμε όλο μαζί στη βάση του δαχτυλιδιού απλώνοντας λίγη κόλλα πάνω στο μαλλάκι!Το πιέζουμε και πάλι για να κολλήσει!Το αφήνουμε ήσυχο για καμιά ωρίτσα για να σιγουρευτούμε ότι είναι εντάξει και έτοιμο!!!









Το ξέρω ότι η διαδικασία είναι πολύ απλή, αλλά ο λόγος που το δείχνω είναι ότι μετά από λίγους μήνες στα μπλογκ συνειδητοποίησα ότι μας διαβάζουν και κάποιοι που δεν έχουν καμιά ιδέα από χειροτεχνία...Νομίζω λοιπόν ότι μια απλή διαδικασία θα μπορούσε πιο εύκολα να τους ωθήσει να κάνουν κι αυτοί μια προσπάθεια!!Άλλωστε το απλό και το εύκολο είναι καθαρά υποκειμενικό!!!



Σας φιλώ και σας χαιρετώ!!!!


13 σχόλια:

  1. Καθε φορα και ωραιοτεραααααα μπραβο!!!!!και εσυ εχεις τελειο χερι.. και ωραια νυχια!!
    Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και το δαχτυλίδι αλλά και το χέρι ωραιότατα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεεεροχη γκουμουτσα!!!!!!Πανεμορφο χερι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ κοριτσάκια μου ωραία τα νυχάκια αλλά το ξέρετε καλά ότι όταν μπλέκουν με κόλλες κι εργαλεία δεν κρατάνε!!!
    Αλλά μου είχε κάτσει να τα βάψω μπλε μεταλλικό κι έφαγα τον τόπο να το βρω το βερνίκι...Αλλά αξιζε εεεεεεεεεε;;;
    Πήρα άδεια κι αύριο φεύγω με τον έρωτα για Μυτιλήνη!!!Θα σας δω από Τρίτη πάλι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπερα! σου εχω βραβειακι στο μπλογκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπέρα σου έχω και εγώ ένα κέρασμα πέρνα μια βόλτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. επιτεεελους οδηγιες υπεροχες για μενα την ανιδεη!!!...καποια στιγμη ,που θα παει,θα ασχοληθω και μ αυτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αφού περάσεις από τους άλλους πέρνα και από μένα
    ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Misirlou μου έχει ασχολήθεί με τόσα πράγματα που και να μην το δοκιμάσεις δεν θα το καταλάβει κανέις....Πάντως δοκίμασέ το!!!Είναι και εύκολο και θα ικανοποιητικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή